close

打邊爐同夾Band其實有個共通點,就係最緊要個湯(班)底正,湯底正的話,可以為食物增添美味,如果夾Band嘅班底有共同嘅音樂理念,一齊打拼,分分鐘可以成為樂壇經典。即將再次喺香港開演唱會嘅台灣樂隊班霸五月天,原來都好鍾意打邊爐。今次我就帶佢哋嚟到金牌火鍋,試吓呢度嘅金牌湯底同牛肉,但係各位讀者千祈唔好誤會,金牌火鍋同我嘅金牌大風絕對無關係,不過呢度嘅出品,絕對擔當得起「金牌」呢個名!

飯局金句:Rock & Roll Never Die!
打出一片天1.jpg 
五月天鍾意打邊爐,所以我就帶佢哋嚟依家最受歡迎嘅金牌火鍋!好可惜,主音阿信因為身體不適,所以錯過咗呢個品嘗美食嘅機會。(左起:冠佑、瑪莎、怪獸、石頭)

音樂DNA

 

來自台灣嘅五月天,其實已經出道十年,樂團成員有鼓手兼隊長冠佑、主音阿信、結他手怪獸、石頭,同埋低音結他手瑪莎。雖然成員們年紀已過三十,唔算偶像派,但追隨佢哋嘅歌迷有不少都係學生。當你聽佢哋嘅歌,睇埋佢哋嘅歌詞,你會感受到佢哋心裏面團火有幾熱,對生命充滿熱情,難怪喺台灣瘋魔唔少年輕男女。

 

 

自從06年起,每年嘅5月,五月天都會喺香港開演唱會,而今年嘅5月20至22號,就會舉行《DNA五月天創造演唱會》香港首站,喺紅館開演唱會係歌手嘅夢想,佢哋都唔例外。冠佑話:「紅館的燈光打下來,男的特別帥,女的特別美!我們希望香港的樂迷看到我們更帥的一面!哈哈哈!」瑪莎補充,佢哋嚟香港開演唱會最開心嘅地方,就係fans非常high、非常投入,令氣氛推至高峰。

 

五月天向來都好識得搞噱頭,好似喺05年,佢哋就喺台灣101大樓嘅91樓觀景台舉辦咗「史上最接近天空演唱會」,成為一時佳話!而今年嘅演唱會就用DNA做主題,佢哋又想玩啲咩?「每個人都由DNA組成,而歌迷就是五月天的DNA,支持我們有更多的創作。」石頭認真地為我解釋,佢仲話每年都好期待返嚟紅館開演唱會,因為就好似搞每年一次嘅歌迷聚會。

 

下個十年
打出一片天2.jpg
除咗五月天,我仲搵埋TVB8嘅主持陳爽幫我用普通話一齊訪問,佢哋話:「我們的廣東話喝完酒就會變得靈光!哈哈哈!」 
打出一片天3.jpg
石頭話已經係第三次嚟紅館開show,佢同怪獸都十分期待,因為佢哋準備咗唔少驚喜畀fans。
 
打出一片天4.jpg
瑪莎話佢爸爸起初唔係太清楚佢喺隊band入面負責啲咩,「因為他聽不到我低音結他的聲音啊!」所以瑪莎最後就帶爸爸去現場感受live band嘅氣氛!

 

今晚嘅飯局少咗主音阿信,因為阿信身體抱恙未能出席,瑪莎說,「今晚阿信不能來,真是他的損失,因為這裏的食物很好吃啊!」呢間金牌火鍋係我近期打邊爐首選,因為食物的確好新鮮,亦好潮,好似牛舌心、豬肚尖咁刁鑽嘅食材,都可以食到。怪獸就對個竹筒蝦滑讚口不絕,「很鮮味、很爽口,真的很好吃!」

 

喺我音樂事業嘅生涯,曾經做過全港最受歡迎嘅Beyond,依家就做梗最有潛質嘅Rubber Band,我對band sound嘅着迷係絕對嘅。搵到一個好班底,就等於搵到一班好兄弟,可以同甘共苦。五月天呢班兄弟由當初喺街頭賣唱,到依家去世界各地巡迴演出,石頭話:「我們就是手握着手,互相幫忙,熬出頭來。」五月天當然希望未來有無限個十年延續落去,「現在,我們會視為更新的開始,我們期望將自己的力量發揮到最大,創作更多音樂。」冠佑話除咗大型演唱會,佢哋都好重視校園show,因為可以拉近同觀眾嘅距離。校園show場地雖然細,但係氣氛同感染力可以好強。我覺得香港歌手都可以借鏡,做多啲校園show,令更多年輕人認識你嘅歌,同時儲吓人氣。

 

「我們對學生歌迷亦特別照顧,例如台灣學生只要買我們的專輯,就可以免費入場睇校園show。」瑪莎補充說。就算有人認為咁做會令觀眾唔再買飛睇show,但五月天一於我行我素。

 

活於青春期的男人
 
打出一片天5.jpg
冠佑同陳爽都大讚金牌火鍋嘅食物一流,最近喺《掌故王》做主持嘅陳爽話佢第一次食到咁香脆嘅炸腐皮卷,個湯底又夠濃,簡直食唔停口!
 
打出一片天6.jpg
怪獸有個別號叫做Drinking Monster,瑪莎就即場同佢以威士忌比拼一番。
 
打出一片天7.jpg
五月天嘅演唱會由原本5月20、21號兩場,加開到5月22號三場,大家都拍手叫好。我哋仲當今晚嘅飯局係提前慶功!

 

樂隊、樂與怒,同結婚生仔,好似係兩碼子嘅事,不過五月天嘅石頭同冠佑就話雖然佢哋兩位已經結婚生仔,但其實佢哋仍然處於青春期,而隊友嘅小朋友出世,唔單止無阻礙五月天嘅發展,反而為佢哋增添活力。

 

已有一個囝囝嘅石頭食完一件炸腐皮卷之後就話,「我覺得自己很幸運,我的家庭很支持我的工作,他們不單沒有阻礙我的音樂發展,反而令我的生活更加精采。」怪獸就話,其實自從小朋友出世,可以為佢哋呢班大男人紓解壓力,「小孩來studio玩的時候,總是為我們帶來歡樂,甚麼煩惱都忘記了。」佢哋都話以前夾完band就會去飲酒,「大家都說我是drinking monster,其實冠佑才是drinking master。」怪獸說。冠佑係五子之中最好酒量嘅一位,年輕時最鍾意飲酒,「中學年代,會跟朋友玩得很瘋,由早上喝酒到中午,之後就睡覺,哈哈哈!」但婚後冠佑飲酒只會適可而止。「不過,今晚例外,哈哈哈!」我為五月天乾!

 

今晚,我哋嚟到一間金牌級火鍋店,叫咗一個足料夠味嘅牛骨煲湯底,我睇見個牛骨煲湯底愈滾愈夠味,就好似一隊樂隊必須要長時間磨練,玩嘅音樂先有feel。五月天嘅成功亦證明一樣嘢,就係一個好班底只要有實力、有夢想就可以成功。我寄望香港嘅樂隊,都要堅持自己嘅理想,打出一片天!

 

 

 

轉自    東周刊         http://ppt.cc/b3ZH

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amigo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()